niedziela, 9 września 2012

Hej , co tam u was słychać? Jak przeżyliście powrót do szkoły? Ja osobiście bardzo pozytywnie. Mogę codziennie spotykać się z znajomymi:) Ten rok stawia przede mną nowe wyzwania, a sam stawiam sobie nowe cele i aspiracje. Mam nadzieję że za rok napiszę wam, że wszytko udało mi się
zrealizować:P

  A teraz mam dla was zdjęcia z mojej ostatniej sesji. Pogoda była bardzo niekorzystna, wiatr i zimno nie sprzyjało mi mojemu przygotowanemu outfitowi ( spodenki) ale przetrwałam i oto efekty.



  Za jakiś czas wstawię zdjęcia mojego drugiego outfitu. Mam nadzieję, że wam się spodoba tak jak mi.Oraz chcę zapowiedzieć następne outfity, które chcę wstawiać regularnie, ponieważ wiem, że ostatnio zawiodłam.

   Miałam na sobie:
* spodenki Berhka
* koszulę mgiełkę Sh
* buty ze strony internetowej nie pamiętam jakiej
* kapelusz z odzysku , po mojej mamie:)  

                 Fot. missnatalii.blogspot.com oraz http://paula-paznokcie.pinger.pl/
                                                                                                                                             .k.b.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz