poniedziałek, 29 października 2012

red

W ostatnio nabyłam kilka nowych rzeczy takich jak: bordowe rurki, czerwone rurki, granatowy sweterek przeplatany złotą nicią, bordowy sweter iii do tego kilka znalezisk vintage mojej mamy ( prawdopodobnie jej :P). Ale moja lista życzeń jest jeszcze długa, więc chcę więcej. Na przykład muszę zakupić nowe, czarne sztyblety, nową torebkę w stylu shopping bag , białe trampki, futerko, militarna kurtka, woskowane czarne spodnie, skórzane spodnie iii ogólnie wszystko:P a teraz mam dla Was zdjęcia moje outfitu na wesele kuzynki. Nie chciałam się zbytnio stroić, sama się malowałam i czesałam bo nienawidzę looku jaki został rozpowszechniony na tego typu imprezach czyli tandetny bardzo ostry makijaż i fantazyjne , kiepskie fryzury. Taka oprawa może zniszczyć naprawdę ładną kreację. Ja założyłam moją sukienkę z komersu, alee została ona zmieniona. Poprosiłam krawcową żeby uszyła mi odpinaną baskinkę do tej  sukienki. Choć wiem, że materiał z jakiego jest zrobiona kompletnie się nie nadaje na tego rodzaju kreację, gdyż jest on nie rozciągliwy i sukienka musi być luźniejsza dołem, żebym mogła zrobić krok:P









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz