niedziela, 18 listopada 2012

sweet look

Witajcie, cały tydzień miałam zawalony nauką, obowiązkami . Wczoraj mój brak czasu sięgną zenitu, gdyż musiałam namalować 17 rysunków, ale moję ówczesne predyspozycje i siły pozwoliły mi tylko na skończenie 12 prac. Jutro czekają mnie 2 sprawdziany z polskiego i biologii, w czwartek nastęne wypracowanie z polskiego i klasówka z matmy,w wtorek jeszcze spr z biologii, w środępnie z francuskiego, aaaa zapomniałam jeszcze w piątek spr z PO :(
A teraz mam dla Was zdjęcia z ostatniej sesji . To drugi outfit jaki Wam prezentuję, który składa się z: błękitnej koszuli, której ozdobę stanowią kryształy na kołnierzyku, pudrowo-różowa baskinka, oraz ciężkie czarne botki by złamać ten sweet look.
Dziś też chciałam iść na zdjęcia z Natalią, alee moja siostra okazała się dziś tak dobroduszna, że nie pożyczyła mi aparatu ( bo teraz jest tylko jej) . No trudno teraz umilę Wam czas tymi fotkami.

Tak z serii co się u mnie dzieje aktualni; Więc 9 lutego mam półmetek i już zaczynam kombinować nad kreacją na tą okazję. Mam kilka typów:
* sukienka z czarnej grubej koronki, obcisłą góra, gorsetowa, dół z tuzinem zakładek, rozkloszowana , krótka oczywiście:)
* a`la sukienka Anji Rubik z I finału Top Model, czyli a`la sukienka balmain
* tiulowany, rozkoszowany, kremowy dół sukienki z asymetryczną górą na jedno ramię , która zostanie przystrojone ćwiekami lub kryształąmi
  Jeszcze kilka pomysłów ale już nie bd przynudzać:)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz